Przygotuj program, który zadowoli Twoich klientów

Przy planowaniu wprowadzenia systemu lojalnościowego powinniśmy brać pod uwagę nie tylko nasze oczekiwania od klientów, ale także ich oczekiwania względem nas samych.

Dobry system lojalnościowy, który przygotujesz z pomocą http://spartavity.pl/program-lojalnosciowy powinien uwzględniać przede wszystkim zadowolenie klienta z jego korzystania, w końcu naszym celem jest zachęcenie go do częstego korzystania z naszych usług.

Ważne, żeby był także łatwy w obsłudze, np. poprzez aplikację. System lojalnościowy powinien być także łatwo dostępny, np. za pomocą aplikacji.

A czynniki, które wpływają na zadowolenie klienta z systemu lojalnościowego to przede wszystkim jakość oferowanych produktów i usług, duży wybór, promocje, cena, dostępność, miła obsługa i sposób komunikacji.

System lojalnościowy –nazwa

H&M Club

Opencard

Lyoness Europe AG

Ekarta Intersport

Działanie

10% rabatu za przystąpienie do klubu, za 1zł klient otrzymuje 1 pkt, 100 punktów = 10% rabatu

Użytkownik karty otrzymuje 50 lub 30% zniżki na jedzenie, karta pozwala także na wyznaczanie trasy dojazdu

Uczestnik otrzymuje do 5% zwrotu za zakupy u partnerów handlowych, bonusy przyjacielskie, zbieranie punktów

Przystąpienie możliwe po zrobieniu zakupów na kwotę 100zł, rabat 15 i 5% na usługi

Branża

Moda i sklepy odzieżowe

Multibrand

Multibrand

Sport, sklepy sportowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *